What Is Local SEO And How Does It Work?

مقامی SEO

مقامی ویب سائٹ ڈیزائن میں اضافہ ایک سرچ انجن کو ہموار کرنے والا (ویب آپٹیمائزیشن) سسٹم ہے جو آپ کے کاروبار کو گوگل پر مقامی تلاش کے نتائج میں زیادہ نمایاں ہونے میں مدد کرتا ہے۔

مقامی SEO کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے؟
pixabay کی طرف سے تصویر


مقامی SEO کیا ہے اور یہ کیسے کام کرتا ہے؟ جس کا ایک حقیقی علاقہ ہے یا جغرافیائی خطہ کام کرتا ہے وہ مقامی ویب سائٹ کی اصلاح سے فائدہ اٹھا سکتا ہے۔ اس موقع پر کہ آپ اپنے کاروبار سے منسلک کسی بھی اہم کیچ فریسز کے لیے گوگل پر تلاش کرتے ہیں اور اس کے نیچے 3 پوسٹنگ کے ساتھ ایک گائیڈ ظاہر ہوتا ہے (بصورت دیگر اسے گائیڈ پیک کہا جاتا ہے)، تو مقامی ویب سائٹ آپٹیمائزیشن آپ کے کاروبار کو ترقی دینے میں آپ کی مدد کر سکتی ہے۔


پھر بھی، مقامی سرچ انجن کی اصلاح کو سمجھنے کے لیے، آپ واقعی یہ جاننا چاہتے ہیں کہ گوگل پہلے کیسے کام کرتا ہے۔

سرچ انجن کیسے تیار ہوئے؟

ویب کے آغاز میں، اعتدال پسند دو سائٹس تھیں، لہذا ویب کو تلاش کرنا مشکل نہیں تھا۔ جب ویب نے توسیع کرنا شروع کی، چاہے جیسا بھی ہو، سرچ انجن بنائے گئے تاکہ کلائنٹس کو وہ مقامات تلاش کر سکیں جو وہ مزید تلاش کر رہے تھے بغیر کسی پریشانی کے۔


اس صورت میں کہ آپ نے سرچ انجن میں ایک اظہار تحریر کیا، اس اظہار کو ان سائٹس سے ملایا گیا جنہوں نے آپ کے تلاش کے اظہار کے لیے واچ ورڈز کو یاد رکھا۔ گوگل نے اس مساوی طریقہ کار کو استعمال کیا، تاہم اس نے فوری طور پر دوسرے سرچ انجنوں پر حکمرانی کی جب یہ پرنسپل سرچ انجن میں تبدیل ہو گیا تاکہ منزلوں کے درمیان جوڑ کو شامل کیا جا سکے اس بات کی علامت کہ جن سائٹوں پر بھروسہ کیا گیا تھا اور ان کا اختیار تھا۔


آج گوگل یہ فیصلہ کرنے کے لیے آپ کی سائٹ پر اور اس سے باہر بہت سے متغیرات پر غور کرتا ہے کہ آیا یہ تلاش کے نتیجے کے طور پر دکھانا مناسب ہے۔ عوامل آپ کے "کمپیوٹرائزڈ تاثر" کی تشکیل کرتے ہیں اور ہر عنصر کا ایک متبادل وزن یا قیمت ہوتی ہے، جسے سرچ انجن نتائج واپس لانے کے لیے جوڑتا ہے۔ آپ کا کمپیوٹرائزڈ تاثر یہ فیصلہ کرتا ہے کہ آیا آپ اس درخواست کا اعلیٰ نتیجہ ہیں جو ایک کلائنٹ گوگل میں ٹائپ کرتا ہے۔


تو تحقیق واقعی کیسے کام کرتی ہے؟

اس مقام پر جب آپ گوگل میں سرچ ایکسپریشن ٹائپ کرتے ہیں، تو یہ سائٹ کے مختلف سگنلز، یا پوزیشننگ عناصر کی مثال کو چیک کرتا ہے، مثال کے طور پر، آپ کی سائٹ کتنی مناسب ہے، آپ کی تلاش سے مماثل منزلوں کا ایک رن ڈاؤن واپس کرنے کے لیے۔


بہت سے لوگ یہ نہیں سمجھتے ہیں کہ جب بھی کوئی سرچ بار میں کچھ ٹائپ کرتا ہے تو گوگل پورے ویب کی براہ راست تلاش نہیں کر رہا ہے۔ یہ واقعی گوگل کو ملنے والے ہر ایک لوکل کی ڈپلیکیٹ تلاش کر رہا ہے۔ اس ڈپلیکیٹ کو گوگل لسٹ کے نام سے جانا جاتا ہے۔


فائل کو شکل دینے کے لیے، گوگل ویب کو سلیچر کرنے کے لیے "بگز" نامی چھوٹے پروجیکٹس کا استعمال کرتا ہے۔ ہر بگ اسی طرح کام کرتا ہے: یہ ایک تنہا صفحہ شروع کرتا ہے، پھر اس صفحہ پر کنکشن کی پیروی کرتا ہے، مندرجہ ذیل صفحات پر موجود مواد پر نظر ڈالتا ہے، وغیرہ۔


جیسے جیسے ویب مواد تیار ہو جاتا ہے، اسے گوگل کے سرورز میں ڈال دیا جاتا ہے، اور ریکارڈ بنایا جاتا ہے۔ کیڑے حیران کن پیمانے پر کام کرتے ہیں، بلاشبہ تیز رفتاری سے کھربوں صفحات کو مسلسل رینگتے رہتے ہیں۔ یہ اس بات کی ضمانت دیتا ہے کہ ریکارڈ اگرچہ جدید ترین ہے جیسا کہ توقع کی جا سکتی ہے اور لگتا ہے کہ نئے مقامات اور انجمنیں تیزی سے مل رہی ہیں۔


گوگل تلاش کے نتائج کو کیسے پوزیشن دیتا ہے؟

Google ایک الگ سیکنڈ میں سینکڑوں یا ہزاروں منزلوں کی درجہ بندی کرنے کے لیے مختلف سائیکلوں کا استعمال کرتا ہے۔ ان چکروں کو حساب کہتے ہیں۔ اس مقام پر جب آپ کسی چیز کو گوگل کرتے ہیں، ایک حساب واقعی ریکارڈ پر نظر ڈالتا ہے اور ایسی سائٹس کا ایک رن ڈاؤن لوٹاتا ہے جو قدرتی نتائج میں آپ کی تلاش سے میل کھاتا ہے۔ ان نتائج کو ان باؤنڈ کنکشنز کے ذریعہ دی گئی مناسبیت، قابل توجہ معیار اور شہرت کے پیش نظر منتخب اور پوزیشن میں رکھا گیا ہے۔


حساب کتاب مختلف مقامات پر اور آف ویب پیج متغیرات پر غور کرتا ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کون سی سائٹس آپ کی تلاش سے کچھ منسلک ہیں۔ اہم منزلیں رن ڈاون کے لیے تمام اضافی ہیں، جو پھر قابل توجہ معیار کے مطابق رکھی جاتی ہیں۔ ایک بار پھر مختلف مقامات اور سائٹ سے باہر کے عوامل کی طرف اشارہ کرتے ہوئے، حساب سے پتہ چلتا ہے کہ کون سے مقامات آپ کے تلاش کے سوال کا سب سے زیادہ موزوں جواب دیتے ہیں، اور وہ منزلیں تلاش کے نتائج کے بلند ترین مقام پر ریکارڈ کی جاتی ہیں۔


آپ کے سرچ انجن کی اصلاح کو مزید ترقی دینے سے آپ کی سائٹ کے لیے اہمیت، قابل توجہ معیار اور کنکشن کی مقبولیت کے عوامل دونوں پر اثر پڑتا ہے۔ اس موقع پر کہ آپ کی سائٹ کے کمپیوٹرائزڈ امپریشن کے صحیح اجزاء کو بڑھایا جاتا ہے، آپ کی سائٹ مزید تلاش کے نتائج میں زیادہ دکھائی دیتی ہے۔


مقامی ویب آپٹیمائزیشن ایک متبادل مثال ہے۔

مقامی قدرتی تلاش کے نتائج کے بارے میں کیا کہا جا سکتا ہے؟ کھربوں تلاشوں کے دوران کلائنٹس کے برتاؤ کے طریقے کی جانچ کرنے کے بعد، گوگل نے یہ طے کیا کہ مخصوص قسم کی تنظیمیں تلاش کرنے والے افراد کو اپنے قریبی علاقے سے نتائج کی ضرورت ہے۔ یہی وجہ ہے کہ گوگل کے مقامی تلاش کے حساب کتاب میں قربت کا عنصر شامل کیا گیا ہے، جو یہ کہنے کے لیے ایک غیر معمولی نقطہ نظر ہے کہ جب آپ مقامی واچ ورڈ (مقامی توقع کے ساتھ ایک سوال) تلاش کرتے ہیں تو گوگل آپ کے علاقے پر غور کرتا ہے۔ یہ کسی بھی صورت میں ہوتا ہے، جب تلاش کنندہ اپنی تلاش میں شہر کا نام یا "میرے قریب" کو خارج کرتا ہے۔


دوپہر کے کھانے کے لیے پیزا پہنچانے کے لیے، مثال کے طور پر، "پیزا کنوینس" پر تحقیق کرنے سے آپ کے دفتر کے قریب اس کے مقامی SERPS (سرچ انجن کے رزلٹ پیجز) میں آپ کے دفتر کے قریب کے علاقوں کی ایک فہرست دکھائی دیتی ہے۔


پھر بھی، یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ گھر پر اس مساوی تلاش کی کوشش کرتے ہیں، آپ کو نتائج کا مکمل طور پر منفرد ترتیب ملے گا۔ یہ ٹھیک لگتا ہے، آپ کے بارے میں سوچ رہا ہوں کہ کسی قریبی جگہ سے پیزا کی ضرورت ہے۔


مقامی تلاش کافی عرصے سے جاری ہے، پھر بھی لوگوں کو صرف اپنے پی سی کو استعمال کرنے پر پابندی تھی۔ پورٹیبل ویب تک رسائی میں نئی ​​ترقی کے ساتھ، اس کے باوجود، ورسٹائل تلاش نے دھماکہ کیا ہے، لہذا مقامی ویب آپٹیمائزیشن مقامی اشیاء یا انتظامیہ اور مقامی مشتہرین کی پیشکش کرنے والے کسی بھی کاروبار کی پیشرفت کے لیے بہت اہم ہو گئی ہے۔


مقامی سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے لیے کیا اہم ہے۔

یہاں مشتہرین کو تلاش کرنے کی کیا اہمیت ہے؟ جبکہ مقامی گائیڈ پیک معیاری Google قدرتی تلاش کی پوسٹنگ کے اندر دکھایا گیا ہے، الگ الگ حساب مقامی درجہ بندی اور مقامی گائیڈ پیک کے نتائج کے لیے بنیادی Google تلاش کے نتائج کو تقویت دیتا ہے۔ ایک مقامی کاروبار کے طور پر، آپ کے پاس ایک ہی وقت میں سپر نیچرل تلاش کے نتائج اور مقامی گائیڈ پیک دونوں کے اندر کھلا دروازہ ہے۔


اس صورت میں کہ آپ ویب پر اپنے کاروبار کو فروغ دینے کے لیے نئے ہیں، بنیادی چیلنجوں میں سے ایک یہ سمجھنا ہے کہ آپ کو اپنی کوششوں کو اتنا کامیاب کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے جس کی واقعی توقع کی جا سکتی ہے۔


نمائشی امتحانی پروگرامنگ آرگنائزیشن Moz اپنا سالانہ لوکل سرچ پوزیشننگ عناصر کا جائزہ پوسٹ کرتا ہے، جس میں مقامی ویب آپٹیمائزیشن میں مجموعی طور پر 35 سے 40 ماہرین کو شامل کیا جاتا ہے۔ اس کے نتائج علم کے بہترین بٹس دیتے ہیں جس میں عناصر مقامی تلاش کی ادراک کو متاثر کرتے ہیں۔


مقامی مواد اور مقامی کنکشن ہر جگہ عوامل ہیں، اسی طرح گوگل کے حسب ضرورت تلاش کے حساب کتاب میں تمام مقاصد اور مقاصد کے لیے، اس لیے یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے ہر ایک علاقے کے لیے مقامی گریٹنگ پیجز بنائیں، خاص طور پر اس موقع پر کہ آپ ایک مختلف علاقے کے کاروبار میں ہیں۔ جہاں آپ کو اپنے کاروباری نام کے ساتھ ساتھ اس کی باریکیوں جیسے محل وقوع اور ٹیلی فون کے ساتھ ساتھ ان کے ٹائٹلز کے لیبلز، میٹا پورٹریلز کو بھی شامل کرنا چاہیے، اور ویب سائٹ کے ڈیزائن کو بڑھانے کے بہترین عمل پر عمل کرنا چاہیے۔ اس کے بارے میں آپ کے مادہ کی تشہیر اور فریق ثالث کا حوالہ دینے کے طریقہ کار میں بھی سوچا جانا چاہیے۔


مزید برآں، علاقے پر مبنی عوامل جیسے کہ Google My Business میں پیشہ ورانہ حوالہ ہونا، معلومات جمع کرنے والوں کے مقامی حوالہ جات، اور سروے کے اشارے - جنہیں آپ کے مقامی کلائنٹس کے ذریعے تقسیم کیا جانا چاہیے - اسی طرح آپ کی مقامی ویب آپٹیمائزیشن درجہ بندی میں سوچا جاتا ہے اور اس کے نتیجے میں آپ آپ کو اپنی مقامی ویب آپٹیمائزیشن کی کوششوں میں بھی ان کے بارے میں سوچنا چاہیے۔


یہ نوٹ کرنا بھی ضروری ہے کہ مقامی تلاش میں ویب سائٹ آپٹیمائزیشن کے آلات موجود ہیں جو آپ کو مقامی ویب سائٹ کے ڈیزائن کو بڑھانے کے جائزے بنانے میں مدد کر سکتے ہیں، آپ کے مقامی بھیڑ پر واچ ورڈ ریسرچ کو صفر بنانے، حوالہ جات بنانے، گوگل مائی پروفیشنل وسائل کی نگرانی کرنے سے۔ ، کاروباری پروفائل اور گوگل پوسٹس، اور یہاں تک کہ مقامی پیک میں اپنے غور کو اسکرین کریں۔


سائٹ کا مواد ایک بہت بڑا متغیر ہے، اسی طرح گوگل کے روایتی تلاش کے حساب کتاب میں اس کی قیمت کیا ہے، تاہم علاقے پر مبنی عوامل جیسے گوگل میرا کاروبار، حوالہ جات، اور سروے کے اشارے اسی طرح شامل ہیں۔


ویب سائٹ کے ڈیزائن کو بڑھانا شروع کریں۔

چونکہ آپ کے پاس ویب سائٹ کے ڈیزائن کو بڑھانے والے نٹ اور بولٹس کی اعلیٰ سمجھ ہے اور گوگل مقامی تلاش کے نتائج کو کس طرح پوزیشن میں رکھتا ہے، آپ ان سگنلز پر توجہ مرکوز کرنا شروع کر سکتے ہیں جو مقامی تلاش کے ماحول میں آپ کے ویب پیج کے کمپیوٹرائزڈ تاثر کو اپ گریڈ کریں گے۔ اس طرح آپ کا کاروبار نتائج کے صفحہ پر اونچا ظاہر ہو سکتا ہے، جس سے آپ کے کاروبار کا سراغ لگانے والے مزید ممکنہ کلائنٹس کا اشارہ مل سکتا ہے۔


بہت سے متغیرات ہیں جو ان تلاشوں میں آپ کے ادراک کو متاثر کرتے ہیں، تاہم یاد رکھیں کہ مقامی تلاش ترقی اور تبدیلی کی طرف بڑھتی ہے۔ اس بات سے آگاہ رہنے کے لیے کہ کون سی علامات اہمیت میں پھیل رہی ہیں اور کم ہو رہی ہیں، آپ اپنے سسٹم پلے بک کو فریم کرنے کے لیے Moz کے سالانہ مطالعہ کا اشارہ دے سکتے ہیں۔ جب آپ ہر ایک اہم نشانی والے علاقے پر کام کرنا شروع کرتے ہیں، تو آپ کے پاس اپنے جغرافیائی ضلع میں مزید افراد کی خدمت کرنے کا اختیار ہوگا — اور تیز تر بنیں گے

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.