Business Startups Tips To Determine Whether Your Business Idea Is Great

کیا آپ کا بزنس آئیڈیا قابل ہے؟

•اپنے نئے کاروباری آئیڈیا کے بارے میں پرجوش ہونا ضروری ہے، لیکن آپ کو یہ بھی جانچنے کی ضرورت ہے کہ آیا اس میں منافع بخش منصوبہ بننے کی صلاحیت موجود ہے۔

• زبردست کاروباری آئیڈیاز منافع پیدا کرتے ہیں، مسائل کو حل کرتے ہیں، پھلتی پھولتی منڈییں رکھتے ہیں، اور قیمت کے معقول پوائنٹس رکھتے ہیں۔

•اپنی صلاحیتوں اور مشاغل کا جائزہ لیں اور اگر آپ کمپنی کے کاروباری آئیڈیا کے ساتھ آنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ان کو پورا کرنے کی ضرورتوں کو تلاش کریں۔

یہ پوسٹ ان کاروباری مالکان کے لیے ہے جو اس بات کا جائزہ لینا چاہتے ہیں کہ آیا ان کا کاروباری خیال قابل عمل ہے یا انہیں دوبارہ شروع کرنے کی ضرورت ہے۔

اپنے کمپنی کے خیال کے بارے میں پرجوش ہونا بہت ضروری ہے کیونکہ کاروبار شروع کرنے میں بہت زیادہ وقت اور محنت درکار ہوتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کی ذاتی سرمایہ کاری قابل قدر ہے، آپ کو اس بات کا تعین کرنا چاہیے کہ آیا آپ کا کاروباری خیال اس سے محبت رکھنے کے علاوہ قابل عمل بھی ہے۔

ہم ایک شاندار کمپنی آئیڈیا کی وضاحت کریں گے، اس بات کی وضاحت کریں گے کہ اگر آپ کے پاس ہے تو کیسے بتائیں، اور خواہش مند کاروباریوں کی مدد کے لیے نئے کاروباری آئیڈیاز کیسے تیار کیے جائیں اس بارے میں تجاویز فراہم کریں گے۔

Business Startups Tips To Determine Whether Your Business Idea Is Great
Photo credit adobe express


ایک اچھا بزنس آئیڈیا کیا بناتا ہے؟

ایک بہترین کاروباری تصور کو منافع بخش بنایا جا سکتا ہے اور لامحدود منافع کمایا جا سکتا ہے۔ یہ ایک مخمصے کا حل پیش کرتا ہے جس کا بہت سے لوگ تجربہ کرتے ہیں۔ کمپنی کا ایک زبردست آئیڈیا وہ ہے جس کی اچھی طرح وضاحت کی گئی ہے کہ کسی اور سے بات کرنا آسان ہے۔ آپ کا بہترین کاروباری تصور وہ بنیاد ہے جس پر آپ ایک خوشحال انٹرپرائز بنا سکتے ہیں۔

ممکنہ کاروباری تصور کا اندازہ کیسے لگایا جائے۔

بعض اوقات مشکل الہام تلاش نہیں کرنا ہے، بلکہ یہ معلوم کرنا ہے کہ آیا آپ کے پاس کوئی اچھا تصور ہے۔ زیادہ سے زیادہ لوگوں سے تنقید اور ان پٹ کا مطالبہ کرنا ضروری ہے۔

ہم نے متعدد پیشہ ور افراد کو نو اہم سوالات تیار کرنے کے لیے مشغول کیا تاکہ آپ اپنے آپ سے آپ کی کمپنی کے کاروباری خیال کا اندازہ لگانے کے لیے پوچھیں۔

1. کیا آپ کا کاروباری تصور کسی ضرورت کو پورا کرتا ہے؟

فل اسٹیک اکیڈمی سے حاصل کردہ آن لائن ڈیزائن اسکول The Starter League کے ایک کاروباری اور شریک بانی Mike McGee کی رائے میں کمپنی کے بہترین تصورات کسی نہ کسی طریقے سے کسی مسئلے کو حل کرتے ہیں۔

McGee کے مطابق، اگر یہ آپ پر، آپ کے دوستوں، خاندان والوں اور ساتھی کارکنوں کو متاثر کرتا ہے تو اس بات کا امکان ہے کہ کوئی مسئلہ ان لوگوں کو بھی متاثر کرے گا جنہیں آپ اچھی طرح سے نہیں جانتے ہیں۔

2: کیا وہ اس کی قیمت ادا کریں گے، دوسری بات؟

آپ کو کلائنٹس کی ضرورت ہوگی چاہے آپ کسی نئے کاروباری آئیڈیا پر توجہ دے رہے ہوں یا کسی سادہ فرم کو لانچ کرنے کے لیے کوئی تجویز ہو۔ فنڈ ایبل کے شریک بانی اور سی ای او ول شروٹر کے مطابق، کلائنٹس کو ادائیگی کرنے سے کسی آئیڈیا کو درست کرنے اور اس بات کی نشاندہی کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ کن میں کامیاب ہونے کی بہترین صلاحیت ہے۔

اس سے پہلے کہ آپ ادائیگی کرنے والے صارف کو کسی تصور سے جوڑیں، شروٹر نے جاری رکھا، "ایک خیال صرف ایک خیال ہوتا ہے۔" "کوئی بھی سیدھے سادے تصور پر شک کر سکتا ہے، لیکن کوئی بھی گاہکوں کو ادائیگی کرنے پر شک نہیں کر سکتا۔"

3. آپ کی قیمت کی حد کیا ہے؟

سرمایہ کاری فرم H3 اینڈ کمپنی کے شریک بانی اور ایسوسی ایٹ چارلی ہیری کے مطابق کمپنی کے عظیم تصورات، مارکیٹ کی برداشت سے کم رقم میں مسائل کو حل کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا، "ایک بار جب آپ نے یہ ظاہر کر دیا کہ آپ دنیا کو اس طرح سے قدر فراہم کر رہے ہیں جو قابل توسیع ہے، آپ کو نہ صرف اس قدر کو قائم کرنے کی ضرورت ہے جو یہ دیتا ہے، بلکہ لوگ اس قدر کی ادائیگی کے لیے کیا تیار ہوں گے،" انہوں نے کہا۔

4. کیا آپ کے کاروباری آئیڈیا کی ایک بڑی جگہ ہے؟

اگر مارکیٹ کافی بڑی نہیں ہے تو آپ کا خیال کبھی ختم نہیں ہوسکتا ہے۔ آپ کو یہ معلوم کرنا ہوگا کہ آیا آپ کے آئیڈیا کا کوئی خاص بازار ہے۔ اگر آپ کا کاروباری آئیڈیا غیر پوری مانگ کے لیے ایک اختراعی حل تیار کرتا ہے، تو آپ کامیاب ہونے کے لیے بہتر پوزیشن میں ہوں گے۔

آپ کو کیسے پتہ چل سکتا ہے کہ کمپنی کے مقام میں مارکیٹ واقعی موجود ہے؟

سرمایہ کاری کرنے والی فرم کے بانی اور چیئرمین Ari S. Goldberg کے مطابق، یہ "تحقیق، گٹ احساس، اور ذاتی پسند" کا مجموعہ ہے۔ "میں مجموعی سیکٹر کے رجحانات، حالیہ سرمایہ کاری کی سرگرمیوں کے حجم، صارفین کی طرف سے اس کے بارے میں کتنا پڑھا ہوں، اور اگر میں نے لوگوں کو اس کے بارے میں بات کرتے ہوئے سنا ہے، کو مدنظر رکھتا ہوں۔"

5. کیا آپ کے پاس اپنے کاروباری خیال کے لیے کافی جوش و خروش ہے؟

اپنے کاروبار کو کامیاب بنانے کے لیے، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ اس کے بارے میں پرجوش ہیں کیونکہ اس میں شاید آپ کا سارا وقت لگے گا۔ نہ صرف ایسی چیز جسے آپ نے منتخب کیا ہے کیونکہ ایسا لگتا ہے کہ یہ منافع بخش ہوگا، بلکہ جس چیز کی آپ کو اصل میں پرواہ ہے، وہی ہے جو آپ کا خیال ہونا چاہیے۔

پراجیکٹ 500 کی مینیجنگ ڈائریکٹر اور جارج ٹاؤن یونیورسٹی کے میک ڈونوف سکول آف بزنس کی پروفیسر میلیسا بریڈلی کے مطابق مثالی کاروباری خیال وہ ہو گا جس کے بارے میں آپ پرجوش ہوں اور ساتھ ہی آپ کے پاس تجربہ یا قابلیت بھی ہو۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کاروبار شروع کرنے کے لیے بہت زیادہ وقت، توانائی اور صبر کی ضرورت ہوتی ہے۔

6. کیا آپ نے اپنے کاروباری خیال کو آزمایا ہے؟

جب تک آپ اپنے کمپنی کے آئیڈیا کو اجنبیوں پر نہیں آزماتے جو آپ کے ٹارگٹ صارف کے پروفائل کے مطابق ہوتے ہیں، آپ کو معلوم نہیں ہوگا کہ آیا یہ قابل عمل ہے۔

لیزا میک کارٹنی، شریک بانی اور ٹیوشن کی سربراہ نے مشورہ دیا کہ ایماندار لوگوں کے ساتھ اس کی جانچ کریں جو آپ کے مثالی ہدف والے سامعین کو بنائیں گے، نہ کہ صرف ایسے دوست جو اپنی رائے کو اپنے پاس رکھنے کے لیے کافی شائستہ ہوں گے۔ پھر، رائے پر توجہ دینا.

تاہم، یہ عام طور پر اچھا خیال نہیں ہے اگر وہ اتنے شوقین نہیں ہیں جتنا آپ نے سوچا تھا۔

7. کیا آپ تجاویز کا خیر مقدم کرتے ہیں؟

اگر آپ اس میں ترمیم کرنے یا اسے آپ کے کلائنٹس کی خواہش کے مطابق ڈھالنے کے لیے تیار نہیں ہیں تو آپ کا کاروباری خیال اس پر عمل کرنے کے لیے مفید نہیں ہو سکتا۔

دی یازو گروپ کی سی ای او اور منیجنگ پارٹنر اینجی یاسولائٹس نے کہا: "کامیابی اس وقت ہوتی ہے جب آپ دوسرے لوگوں کے خیالات کو سننے اور ان پر غور کرنے کے لیے تیار ہوتے ہیں۔" "زیادہ تر اچھے خیالات کو فروخت کرنے سے پہلے کچھ ایڈجسٹمنٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔ تنگ نظر ہونا کاروبار کے لیے مہلک ہے۔

8. آپ اپنی کمپنی کو کیسے فروغ دیں گے؟

بہت سے کاروباری مالکان ان مسائل پر غور کرتے ہیں جن کو ان کی کمپنی حل کرے گی، لیکن وہ اس بات پر غور نہیں کرتے کہ وہ اپنے پیغام کے ساتھ اپنے ہدف کی مارکیٹ تک کیسے پہنچیں گے۔ ریئل میجک کے خالق اور سی ای او جیسی لپسن کے مطابق، آپ کا کاروباری خیال درست ہے یا نہیں، اس کا تعین آپ کے چھوٹے کاروباری مارکیٹنگ پلان سے کیا جا سکتا ہے۔

لپسن نے کہا، "اگر آپ کے پاس مارکیٹ میں جانے کا ایک زبردست منصوبہ اور ایک معقول پروڈکٹ ہے تو آپ شاید کامیاب ہوں گے۔" اگر آپ کے پاس شاندار پروڈکٹ ہے لیکن ممکنہ کلائنٹس کے سامنے کیسے جانا ہے اس کا اندازہ نہیں ہے تو کامیاب ہونا انتہائی مشکل ہوگا۔ جتنی جلدی ممکن ہو اس پر غور کرنا ضروری ہے۔

9. کیا آپ ایسے اہداف طے کرتے ہیں جو معقول ہیں؟

اگرچہ آپ کمپنی کے ایک نئے تصور کے بارے میں پرجوش ہوسکتے ہیں، لیکن یہ ضروری ہے کہ ہم بنیاد اور عملی رہیں۔ ایک فرم شروع کرتے وقت، کلاؤڈ سروسز فراہم کرنے والے Evolve IP کے شریک بانی اور CEO تھامس گریوینا نے "فیلڈ آف ڈریمز" ذہنیت رکھنے کے خلاف مشورہ دیا۔

گریوینا نے خبردار کیا کہ بقیہ صرف اس وجہ سے نہیں آسکتا کہ آپ کے پاس ایک تصور اور ترقی کی خواہش ہے۔ "کسی بھی نئے وینچر یا کاروباری معاملے میں ایک ایسی مارکیٹ ہونی چاہیے جو فی الحال قابل عمل ہو اور آپ کو یقین ہے کہ آپ اسے فروخت کر سکتے ہیں، نہ صرف فرضی طور پر یا اس مفروضے پر کہ ایک ہو گی۔

جیتنے والی کمپنی کا تصور کیسے تیار کیا جائے۔

اپنی طاقتوں کا تجزیہ کرنا ایک شاندار کاروباری خیال کے ساتھ آنے کا پہلا قدم ہے۔ اپنے لیے درج ذیل استفسارات پر غور کریں:

• آپ کو کیا دلچسپی ہے؟

کیریئر کا ایک ایسا راستہ چننا بہت ضروری ہے جو آپ کو پسند ہو اور وہ اپنے آپ کو مستقل طور پر آگے بڑھنے کی تصویر بنا سکے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ فیشن سے لطف اندوز ہوتے ہیں، تو فیشن کے شوقین افراد کے لیے کمپنی کے آئیڈیاز پر غور کریں۔ اگر آپ اس طرز زندگی کے بارے میں پرجوش ہیں تو ویگن دوستانہ کاروبار شروع کرنے پر غور کریں۔

• دوسروں کی طرف سے آپ کی کن صلاحیتوں کی تعریف کی گئی ہے؟ 

اگر آپ فرائض یا ذمہ داریوں کے ایک مخصوص سیٹ کے لیے جانے والے فرد ہیں تو یہ اپنی مہارت یا اہلیت سے فائدہ اٹھانے کا ایک بہترین موقع ہو سکتا ہے۔ اپنے پیاروں اور دوستوں کی رائے جاننے کے لیے ان سے مشورہ کریں۔

• آپ کونسی سروس پیش کی گئی دیکھنا چاہیں گے لیکن نہیں؟

تصور کریں کہ اگر کسی مخصوص شے کے لیے ایپ اسٹور کو تلاش کرنے کے بعد آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ یہ موجود نہیں ہے۔ اب موقع ہے۔ ایک ایپ تیار کرنے کے لیے مل کر کام کریں یا پوری دنیا کے صارفین کی مدد کے لیے اسے اکیلے جائیں۔ ان مسائل کے بارے میں سوچیں جن کو حل کرنے کی ضرورت ہے۔ کچھ انتہائی خوشحال کمپنیاں ایسی چیزیں یا خدمات فراہم کرتی ہیں جو دوسروں کی مشکلات میں مدد کرتی ہیں۔

الہام کے لیے مددگار وسائل

آپ کو کبھی کبھار اس "آہ!" کو متحرک کرنے کے لیے الہام کا ذریعہ درکار ہوتا ہے۔ لمحہ. اگر آپ کر سکتے ہیں تو حوصلہ افزائی کے لئے اپنے ارد گرد دیکھیں۔ الہام تلاش کرنے کے لیے چار شعبے ذیل میں درج ہیں:

• نامور کاروباری لوگ۔

یہ جاننا کہ آپ کہاں جارہے ہیں اگر آپ کامیاب کاروباریوں کے ذریعے اختیار کیے گئے راستوں کو نہیں سمجھتے ہیں تو یہ جاننا مشکل ہوسکتا ہے۔ متعلقہ صنعت میں کامیاب کاروباری افراد کا مطالعہ کریں اور اصل کہانیاں پڑھیں۔ ان کے کاروباری تصورات کو کس چیز نے متاثر کیا؟ کاروبار کے خواہشمند افراد کے لیے ان کے پاس کیا رہنمائی ہے؟ اپنی تلاش شروع کرنے سے پہلے، وہ سب کچھ سیکھیں جو آپ کر سکتے ہیں۔

•اپنا موبائل آلہ استعمال کریں۔

ایپ اسٹور تلاش کریں اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ ایپ تیار کرنا چاہتے ہیں لیکن آپ کو یقین نہیں ہے کہ کس قسم کی ہے۔ دلچسپی کے حصوں کو دیکھیں۔ کیا کسی چیز کی کمی ہے، یا کیا آپ ایپ کے خیال کو نمایاں طور پر بڑھا سکتے ہیں؟

موازنہ سامان یا خدمات تلاش کریں۔

جب آپ کو مطلوبہ سامان اور خدمات تلاش کرنے کی کوشش کی جاتی ہے، تو انٹرنیٹ بہت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ لیکن کسی چیز کی تلاش میں، کیا آپ کبھی ناکام رہے ہیں؟ اسے مارکیٹنگ کے خلا کے لیے سرخ جھنڈے کے طور پر کام کرنا چاہیے جسے آپ پُر کر سکتے ہیں۔

• سوشل میڈیا

سوشل میڈیا صارفین موجودہ سامان، مقامات اور طریقہ کار سے متعلق خدشات اور مشکلات کی نشاندہی کرنے میں اکثر جلدی کرتے ہیں۔ بہت کم لوگ، اس کے باوجود، حل تیار کرنے کے لیے وقت صرف کرتے ہیں۔ ان مسائل کے بارے میں جاننے کے لیے جن کو آپ حل کر سکتے ہیں لوگوں کی شکایات کو پڑھنا واقعی بصیرت انگیز ہو سکتا ہے۔ ایک اور مسئلہ جس کو حل کرنے کی ضرورت ہے وہ ہے آن لائن ریویو سائٹس کا استعمال۔

اپنے کاروباری تصورات کی چھان بین کریں۔

جیسے ہی آپ کے پاس ممکنہ طور پر منافع بخش کمپنی کا تصور ہے چیٹنگ بند کریں اور لکھنا شروع کریں۔ کچھ ابتدائی سوچ کو کاغذ پر ڈالنے سے پہلے کسی خیال کے بارے میں بات کرنا ہمارے ذہنوں کو یہ یقین کرنے میں دھوکہ دیتا ہے کہ ہم حقیقت میں آگے بڑھ رہے ہیں۔

شاید آپ کے ذہن میں ہمیشہ نئے خیالات آتے رہتے ہیں۔ یا ہو سکتا ہے کہ آپ اگلی عظیم چیز کی تلاش کر رہے ہوں جو آپ کی کمپنی کو کامیابی سے ہمکنار کرے۔ دونوں صورتوں میں، اپنے خیال کو چمکانے کے لیے ان تکنیکوں سے فائدہ اٹھائیں اور اسے اپنی پھلتی پھولتی کمپنی کے لیے سامان یا خدمات میں ترجمہ کریں۔

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.